ZVH - Jaarverslag 2019

104 ZVH JAARVERSLAG 2019 > OVER ZVH 1.1 De organisatie Woningcorporatie ZVH ziet haar klantwaarde als belangrijkste graadmeter voor haar meerwaarde in Zaanstad. Wij zijn ervan overtuigd dat een hoge klantwaardering alleen te bereiken is wanneer de mensen in de organisatie werken met plezier en tevredenheid. Daarom hebben we in 2019 de medewerkers­ tevredenheid gemeten. Op medewerkerstevredenheid scoorden we een 8,2. Hiermee zien wij dat de zelforganisatie, waarbij de klant bovenaan in ons organogram staat en de mensen met het direct klantencontact de verantwoordelijkheid krijgen die ze verdienen, haar vruchten afwerpt. In de volgende stap in de zelforganisatie stelden de teams hun eigen jaarplan op. Een mooie ontwikkeling in zelforganisatie. Daarmee hebben de afzonderlijke teams concreet gemaakt hoe zij onze klanten zo goed mogelijk kunnen bedienen.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDYzMjk=